Pucuk Creative Pucuk Creative Web Design
PUCUK CREATIVEPUCUK CREATIVE
Web Design
Lihatlah apa yang anda perlukan
Datanglah kepada kami dan lihat apa kami sediakan untuk anda

Learn more and start today


KHIDMAT YANG KAMI SEDIAKAN UNTUK ANDA

Mereka bentuk laman web pilihan anda

Laman web korporat

Laman web korporat menawarkan laman web yang jelas kepada perniagaan untuk mempamerkan produk dan perkhidmatan mereka.

Laman web pilihan

Dapatkan khalayak sasaran anda dengan reka bentuk web terpilih bersesuaian yang memenuhi keperluan perniagaan anda.

Laman web Ringkas

Mulakan perniagaan anda dengan tapak web satu halaman yang mudah, ringkas dan menjimatkan kos (Landing page).

Laman web e-dagang

Alihkan kedai anda dalam talian untuk meningkatkan jualan anda, dari stok penyimpanan ke rumah pelanggan dengan menggunakan Shopping Cart.

Siapa Pucuk Creative ?

Pucuk Creative adalah pekerja bebas (Freelance) yang pengalaman dalam mereka bentuk website sejak 2010. Kami menawarkan reka bentuk web bersesuaian yang memenuhi keperluan anda dan meningkatkan pengalaman pengguna.

Dalam era ini, setiap perniagaan mesti membuat penampilan dalam talian untuk mendapat pengiktirafan. Pucuk creative beroperasi serta berurusan, di Kuala Lumpur (KL), Malaysia. Kami bersedia menerima tempahan walau di mana anda berada. Matlamat kami adalah untuk mengembangkan penampilan perniagaan anda dalam dunia internet.

Sebagai sebuah kumpulan reka bentuk web, kami menawarkan reka bentuk web responsif yang serasi untuk setiap peranti dengan saiz skrin yang berbeza. Kami mampu mencipta laman web, daripada laman web korporat kepada laman web eCommerce Menarik.

Mulakan sekarang dengan pakej laman web mampu milik yang sesuai dengan perniagaan anda. Anda boleh bergantung kepada kami untuk menjadikan laman web impian anda menjadi kenyataan!

  View Our Works

Buildings

BAGAIMANA PROSES KERJA WEBSITE ANDA :

Perkhidmatan Reka Bentuk Web Kami Berfungsi Dalam Empat Peringkat.

Analisis

Pada peringkat ini, pasukan pereka web profesional kami akan membuat analisis memahami keperluan tapak web anda.

Membina Strategi

Seterusnya, pakar web kami akan membina strategi untuk reka bentuk tapak web anda yang akan memenuhi objektif anda.

Reka bentuk

Di sinilah keajaiban berlaku! Kami berusaha membangunkan halaman web yang menarik dan responsif.

Sebarkan

Akhir sekali, pasukan pakar kami akan menggunakan website lengkap di persetujui anda bagi tujuan promosi.


Buat profil dalam talian yang cemerlang dengan tapak web korporat. kami penyelesaian laman web korporat menawarkan anda berbilang halaman berbeza yang mentakrifkan syarikat anda, dan produk dan perkhidmatan anda. Penyelesaian web ini sesuai untuk perniagaan baru, bersaiz sederhana dan besar yang ingin mempunyai profil digital yang cemerlang untuk dilayari oleh khalayak mereka. Anda boleh menguruskan laman web anda dengan mudah dengan halaman mesra SEO.

Kami menawarkan penyelesaian web tersuai yang sepadan dengan keperluan reka bentuk unik anda. Penyelesaian ini menawarkan tapak web khusus yang benar-benar mewakili perniagaan anda. Laman web yang dibuat khas tidak menggunakan templat. Oleh itu, ia menjadikan tapak web anda kelihatan lebih profesional dan meningkatkan kepercayaan daripada pelanggan anda.

Laman web yang ringkas memberi anda permulaan kepada perniagaan anda sambil menggunakan bajet. Pakej ini mengandungi satu halaman dengan 3 bahagian utama: Mengenai kami, produk/perkhidmatan dan hubungi kami. Tambahan pula, ia turut disertakan dengan borang pertanyaan untuk memudahkan komunikasi dengan pelanggan anda. Setiap bahagian mempunyai maklumat yang mencukupi untuk memikat penonton anda.

Ubah perniagaan anda menggunakan tapak web e-dagang. Kedai dalam talian ialah alat penting untuk membina pangkalan pelanggan yang boleh dipercayai. Penyelesaian tapak web e-dagang kami menawarkan pemilik kedai fleksibiliti dan kemudahan untuk memiliki kedai mereka dalam talian. Dari keselesaan rumah anda, anda akan dapat menerima bayaran daripada tapak web eCommerce anda. Mereka datang dengan fungsi seperti penjejakan pesanan, kupon dan kod diskaun, gerbang pembayaran dan banyak lagi. Hubungi dan mula menjual dalam talian hari ini!

CSS Accordion using checkbox, label and div tags

Setelah kami berdua bersetuju tarikh mula dan kandungan telah disediakan, kami akan mereka bentuk tapak anda selama 14 hari dalam pecut reka bentuk.

Kami kemudian akan mengedit secara langsung secara kolaboratif. Ini menjadikan keseluruhan proses lebih cekap dan menghilangkan sebarang halangan.

Setiap tapak web adalah unik, tetapi berikut adalah ringkasan tentang harga "bermula pada" termasuk:

Reka bentuk web + strategi: RM4,500 (boleh dirunding)

Panggilan strategi 1 x 60 minit untuk merancang tapak anda Reka bentuk web untuk 7 halaman paling penting di tapak anda (rumah, tentang, bekerja dengan saya, blog, kenalan, dll) Keperluan membina senarai (borang tangkapan e-mel utama x1, halaman "terima kasih kerana melanggan" dan penyepaduan dengan pembekal senarai mel anda) Semua keperluan teknologi (sediakan untuk nama domain anda, e-mel profesional dan Analitis Google, seperti yang diperlukan) Tutorial video latihan tersuai 45 hari sokongan susulan

Perlukan sesuatu yang tidak termasuk dalam pakej teras? Mari berbincang! Beberapa alat tambah biasa termasuk:

tapak eCommerce (Woococcmmerce) Halaman derma Halaman portfolio Kalendar acara Halaman jualan bentuk panjang Kutipan foto stok Persediaan MailChimp (atau lain-lain). Persediaan CRM Persediaan penjadualan secara Calendly (atau lain-lain). Borang yang boleh mengambil bayaran

Kod atau Aplikasi Pengaturcaraan Tersuai Sekiranya anda memerlukan apa-apa yang memerlukan kemahiran pengaturcaraan yang kompleks (API, JSON, Aplikasi Mudah Alih, Pemalam Tersuai dll), bayaran tambahan akan dikenakan berdasarkan kerumitan kerja. Berhubung dengan Freelance Programmer Malaysia untuk sebarang jenis kemahiran dan keperluan pengaturcaraan untuk projek anda

Pelan pembayaran (boleh dirunding)

70% daripada yuran projek apabila diterima dan 30% perlu dibayar selepas pelancaran atau dalam tempoh 30 hari selepas projek dimulakan, yang mana dahulu.

Kami bekerja dengan pelanggan dari semua saiz dari kecil hingga sederhana merentas banyak sektor perniagaan.

Mereka semua mempunyai satu persamaan – mereka mahu mengembangkan perniagaan mereka dalam talian dan menampilkan diri mereka secara profesional kepada dunia.

KUMPULAN KERJA KAMI

Ahli perkerja bebas bertanggungjawab

John

Mohd Amran

Web designer

Merupakan seorang yang cekap dalam kerjanya, tapi agak pemalu walaubagaimana pun ia ramai peminat.

Jane

Katijah Talha

Web designer

Juga seorang yang mahir dalam kerjanya, tapi mempunyai masalah tidak boleh berhenti bercakap, jadi jangan mulakan...

Mike

Azlina Idris

Web Designer

Seorang yang bijak dalam kerjanya, Agak pemalu tapi dia seorang yang amat membantu..suruh aje tak pernah menolak

Dan

Hamdan Hassan

Web Designer

Dia ni kelakar orangnya boleh masuk raja lawak, kalau rasa mengantuk cari lah orang ni..tapi kalau dia diam mungkin ada sesuatu..

14+
Partners
55+
Projects Done
89+
Happy Clients
150+
Meetings

HASIL KERJA KAMI

Contoh apa yang anda boleh miliki

A microphone
A phone
A drone
Soundbox
A tablet
A camera
A typewriter
A tableturner
×

Mengapa anda perlu memilih kami ?

Sumber luar kepada mana-mana pereka bentuk laman web bebas (Freelance) Malaysia (seperti kami) akan menjadi pilihan terbaik bagi mana-mana syarikat mendapat pengurangkan kos upah mereka sekitar 25% hingga 75% lebih rendah daripada mengambil pekerja syarikat IT biasa.

Oleh itu, pereka bentuk laman web bebas berpengelaman luas akan menjadikan pertaruhan terbaik anda untuk mempercepatkan proses tanpa perlu mengorbankan kualiti reka bentuk dan mendapatkan harga yang terbaik daripadanya daripada mengupah syarikat IT biasa.

Photography

90%

Web Design

85%

Photoshop

75%

TAWARAN HARGA

Pilih pelan harga yang sesuai dengan keperluan anda.

  • Asas
  • 10GB Storage
  • 10 Emails
  • 10 Domains
  • Endless Support
  • $ 10

    per month
  • Pro
  • 25GB Storage
  • 25 Emails
  • 25 Domains
  • Endless Support
  • $ 25

    per month
  • Premium
  • 50GB Storage
  • 50 Emails
  • 50 Domains
  • Endless Support
  • $ 50

    per month

HUBUNGI KAMI

Dan mulakan matlamat projek anda:

Kuala Lumpur, Malaysia

Scan BarCode For Call & WhatsApp

Email: mail@mail.com